Nieuws

Heb je informatie die belangrijk is voor andere leden van de club? Meld deze dan aan één van de commissies (Jeugd, Senioren of TC) of stuur een bericht aan de Communicatie Commissie.  
 

Nieuwsbrief #10 Senioren seizoen 2014/2015

07 mei 2015
www.beekvooruit.nl
Beste leiders en andere belanghebbenden,

Hierbij de tiende en voorlaatste nieuwsbrief van dit seizoen. Namens de seniorencommissie wensen we jullie veel sportief speelplezier toe!
 

Wedstrijdzaken: 
Kijk voor het wedstrijdschema in de komende weken bij 'Wedstrijden/Programma' op de website. Natuurlijk kun je ook inloggen op je persoonlijke MyClub pagina of kijken in de Beek Vooruit app.


Mededelingen van de TC:

Geen mededelingen deze keer.

 

Aanvang seizoen 2015-2016:

Bekerwedstrijden:

  • Selectieteams (A-categorie): 23/8 t/m 30/08-2015.


Competitie:

  • Selectieteams (A-categorie): 6 september 2015
  • Overige teams(B-categorie): 13 september 2015

Oefenwedstrijden vanaf het 3e team:

Zondag 30 augustus en zondag 6 september spelen wij onderling tegen elkaar!!!!

 

 

Inventarisatie teams ivm het nieuwe seizoen 2015-2016:

Het einde van het seizoen is weer in zicht. Dit betekend dat wij de voorbereidingen voor seizoen 2015-2016 weer starten. We willen een aantal zaken van jullie weten:

  • Zijn er spelers die jullie binnen de vereniging aan het team toe willen voegen? 
  • Zijn er spelers van de wachtlijst of buiten de vereniging die jullie aan het team toe willen voegen? 
  • Uit hoeveel spelers denken jullie dat het team volgend seizoen moet bestaan (Zijn er aanvullingen gewenst)? 
  • Zijn er wijzigingen in leiding of begeleiding? 
  • Welke spelers gaan er stoppen? Zo ja laat de speler zichzelf tijdig bij de ledenadministratie afmelden. De instructies zijn te vinden op de website.
  • Is er behoefte aan beker voetbal of zijn onderlinge wedstrijden in de voorbereiding voldoende?
  • Is de huidige klasse, regio, aanvangstijd nog gewenst? 
  • Is de huidige trainingsavond nog gewenst?

Graag zouden wij de resultaten van de inventarisatie voor 3-mei ontvangen, zodat wij de team indelingen en inschrijvingen voor de competitie tijdig kunnen organiseren. De wensen proberen wij zo goed mogelijk te verwerken. De team indelingen en training schema's blijken ieder jaar gecompliceerder te worden door alle persoonlijke wensen. Voor beker en competitie wensen zijn we afhankelijk van de veldbezettingen en indeling van de KNVB. We zullen dus rekening met elkaar moeten houden en zou het kunnen zijn dat niet alle wensen ingewilligd kunnen worden of gehandhaafd blijven.


 
Digitaal wedstrijd Formulier:
Meer informatie omtrent het invullen van het digitale wedstrijdformulier kun je terugvinden in de handleiding. Deze handleiding vindt je in Sportlink Club onder het kopje wedstrijdzaken, digitaal wedstrijdformulier, tabblad “help”. Of gebruik het “klikmodel DWF”. Deze is te downloaden via http://www.knvb.nl/nieuws/district/19268/klikmodel-instructie-dwf-door-clubs-en-voor-arbiters.


Kantinedienst:
De elftalleiders dienen maandag vooraf de vrijwilligers door te geven aan c.mol24@ziggo.nl of aan lian.hermus@casema.nl. Niet komen opdagen zonder geldige redenen leidt tot een sanctie: een geldelijke boete, welke door het bestuur wordt opgelegd!!
 

Jeugdtoernooien:
Alle zondagteams zullen assistentie dienen te verlenen in de kantine bij de onderstaande jeugdtoernooien, hieronder de indeling ,wij vertrouwen op jullie medewerking!
 

 datum

reden

team

inzet

tijd

zaterdag 25 april

wedstrijddag

BV 1

1 persoon vm, 1 persoon nm

9.00 - 13.00 en 13.00 - 17.00

zaterdag 2 mei

wedstrijddag

BV 2

1 persoon vm, 1 persoon nm

9.00 - 13.00 en 13.00 - 17.00

zaterdag 9 mei

toernooi D

BV 3

2 personen voormiddag

9.00 - 13.00

zaterdag 9 mei

toernooi D

BV4

2 personen namiddag

13.00 - 17.00

zaterdag 16 mei

toernooi C

BV5

1 persoon vm, 1 persoon nm

9.00 - 13.00 en 13.00 - 17.00

zaterdag 23 mei

toernooi E

BV 6

2 personen voormiddag

9.00 - 13.00

zaterdag 23 mei

Toernooi E

BV7

2 personen namiddag

13.00 - 17.00

zaterdag 30 mei

toernooi D-E

BV8

2 personen voormiddag

9.00 - 13.00

zaterdag 30 mei

toernooi D-E

BV9

2 personen namiddag

13.00 - 17.00

zaterdag 6 juni

toernooi F

BV 10

2 personen voormiddag

9.00 - 13.00

zaterdag 6 juni

toernooi F

BV11

2 personen namiddag

13.00 - 17.00



Wedstrijdcoordinatie:
Dit jaar hebben Ger Martens, Michel Hennekam, Rob Hoogduijn, Rose Aarts en Kees Mol aangegeven weer bereid te zijn om op toerbeurt de coördinatie op zondagmorgen op zich te nemen. Volgend seizoen zal ook Richard Bulkmans zich weer aansluiten bij onze groep!

Mededelingen:
Geen


Senioren-commissie:
Lid Commissie:   Taken:       email:      
Kees Mol     Voorzitter SC-Wedstrijdsecretaris c.mol24@ziggo.nl    
Frank Polderdijk   Teamcoordinator+Verwerking   polderdijk_frank@hotmail.com
Maarten van iwaarden:   Budgetbeheerder     maartenvaniwaarden@hotmail.com
Marco vd Kieboom:   Commissie-lid+Aktiviteiten   cokieboom@hotmail.com  
Sjors Blommendaal   Commissie-lid+Aktiviteiten   sblommendaal@hotmail.com  
Hans vd Bliek   Commissie-lid+Aktiviteiten   hansvandenbliek@gmail.com   
Lindy van Gils:   Commissie-lid+Aktiviteiten   lindyvangils@hotmail.com  
Kim Hage:   Commissie-lid+Aktiviteiten   kim-hage@hotmail.com  

 
Terug naar boven